GRÀCIES ALS MÚSICS DE COLORS I A LA RAQUEL PER DEIXAR-ME ENTRAR EN EL VOSTRE PETIT MÓN. DURANT AQUESTS MESOS HEM BALLAT, HEM CANTAT, HEM RIGUT, HEM PLORAT D'EMOCIÓ, HEM SOMIAT... GRÀCIES PER TOT EL QUE M'HEU ENSENYAT I SOBRETOT PER L’AMOR I L’ESTIMA QUE M'HEU TRANSMET. NO US OBLIDARÉ MAI. OS ESTIM A TOTS!!

dilluns, 18 de març del 2013

Informació per a les famílies!


Una de les situacions en les quals he pogut col·laborar i participar activament durant moments quotidians de la vida d’aula amb la meva tutora, ha estat avui durant el moment d’acomiadament dels infants.

Pròximament, es durà a terme una reunió amb les famílies, que es realitzarà a mode de cafè-tertúlia en el qual es pretén tractar alguns temes d’interès o que preocupin a les famílies d’una manera distesa, amb cafè i pastes. Es tracta per tant, d’una conversa amable, allunyada del típic format magistral en la que tots els convidats parlen, comenten, aporten dubtes i coneixements, etc.

Així doncs, em vaig oferir encarregar-me de fer la sortida i assumir la tasca de recordar a les famílies la importància de l’assistència a aquest tipus de reunions, convidar-los a portar alguna cosa per berenar, i establir un número aproximat d’assistents.

És sabut, l’escassa participació de les famílies davant reunions rutinàries que, en principi, no tracten casos particulars dels propis infants, sinó de la infància en general. Per tant, era d’esperar la reticència que van mostrar molts d’ells davant la proposta, altres que ni tan sols ho sabien, i alguns pocs que van confirmar la seva assistència. El tema de l’absència dels pares en aquest tipus de reunió, és una qüestió que preocupa i enfada a la meva tutora. És per això, que vaig oferir-me a assumir aquest càrrec. Finalment, mencionar que tot i alguns comentaris desafortunats per part d’algun progenitor, la tasca no va anar nada mal i la meva comesa estava feta. Ara haurem d’esperar quin serà el nombre real d’assistents!. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada